

Apple má najlojálnejších zákazníkov, konkurencia je na tom horšie
Potvrdil to nezávislý prieskum spoločnosti SellCell, ktorý sa uskutočnil začiatkom tohto roka.
Do on-line prieskumu bolo zapojených 5000 respondentov (nad 18 rokov, v USA), resp. používateľov smartónov rôznych značiek (Apple, Samsung + z časti Google Pixel, Motorola a LG), pričom dostali veľmi jednoduché otázky, ktoré sa týkali spokojnosti s aktuálnou značkou, prípadným prechodom ku konkurencii a pod.
Ďalšie získané dáta
Prechod na inú značku: 8,1% používateľov iPhonu uviedlo, že plánuje prechod na inú značku. V prípade používateľov Samsung zariadení to bolo až 26% opýtaných, pričom 53% z nich by si kúpilo nový telefón značky Apple. Prieskum potvrdil aj to, že primárnym dôvodom na prechod ku Apple je zvýšená ochrana súkromia.
Čo „viaže“ používateľov ku konkrétnej značke?
45% používateľov iPhonu tvrdí, že im je Apple sympatický. 26% tvrdí, že sú príliš zviazaní ekosystémom a 16% opýtaných uviedlo, že nemá žiadny dôvod na prechod ku konkurencii. Zostatok opýtaných uviedlo, že by prešlo ku konkurencii, napr. ku Samsungu, kvôli lepším technológiám, dizajnu a pod.
Podobné články

iOS 26 je tu: iPhony dostali nové funkcie, tieto sa oplatí vyskúšať

Telekom potvrdil spustenie RCS správ pre iPhone

LG 27GX790A: Rýchly herný OLED monitor so špičkovým obrazom (RECENZIA)

Apple dnes predstaví sériu iPhone 17 a ďalšie novinky. Ako sledovať živý prenos

iPhone 17 už klope na dvere. Čo prinesie základný model?
